သေဘၤာတစ္စင္း၏ Economiser ကို Drydock တြင္ ပုံမွန္စစ္ေဆးျခင္းႏွင္႔
survey လုပ္ရန္အတြက္ အဖုံးမ်ားဖြင္႔၍ စစ္ေဆးပါသည္။ Economiser ရိွ ေရပိုက္လိုင္းမ်ား
( water tubes ) အၾကားရိွ အပူေပးရန္ မီးခိုးျဖတ္သန္းေသာေနရာသည္ ဆုိးဆိုးရြားရြားပိတ္ဆို႔ၿပီး၊
မာေက်ာေသာဂ်ိဳးမ်ားအလႊာလိုက္ ကပ္လွ်က္ရိွပါသည္။ ျပင္းျပင္းထန္ထန္သန္႔ရွင္းေရးလုပ္ရမည္ျဖစ္ၿပီး၊
အခ်ိန္လည္းၾကာမည္ျဖစ္ပါသည္။
ထပ္မံ၍ စစ္ေဆးေတြ႔ရိွအရ
မာေက်ာေသာဂ်ိဳးမ်ားသည္ ေပါက္ထြက္လာေသာေလာင္စာဆီမ်ား ျဖစ္ပါသည္။ ထိုေလာင္စာဆီမ်ားသည္
Boiler ၏မီးေလာင္ခန္း ( furnance ) မွတဆင္႔ ေရာက္ရိွလာျခင္းျဖစ္သည္။ ျပႆနာ၏ကြင္းဆက္ရွာေဖြမႈအရ
Boiler burner ရိွ Solenoid valve တပ္ထားေသာ ေလာင္စာဆီပိုက္ေပ်ာ႔သုံးေခ်ာင္းကို ေနရာလြဲမွားစြာ
တပ္ဆင္ထားပါသည္။ ထိုပိုက္မ်ားမွာ ဖိအားျမွင္႔ေလာင္စာလိုင္း ( High-pressure )၊ ဖိအားေလွ်ာ႔ေလာင္စာလိုင္း
( Low-pressure )၊ လွည္႔လည္ေလာင္စာလိုင္း ( Circulating fuel line ) တို႔ျဖစ္ပါသည္။
ဖိအားေလွ်ာ႔ေလာင္စာလိုင္းႏွင္႔ လွည္႔လည္ေလာင္စာလိုင္းကို ေနရာလြဲမွာစြာ တပ္ဆင္ထားသည္။
Boiler ၏ မီးေလာင္ျခင္းျဖစ္စဥ္သည္ အဆင္ေျပေသာေၾကာင္႔ သေဘၤာသားမ်ားသည္ ထိုလြဲမွားမႈကို
သတိမျပဳမိၾကပါ။
မီးေတာက္ၿငိမ္းေသာအခါ
လွည္႔လည္ေလာင္စာလိုင္းမွ ေလာင္စာဆီမ်ားသည္ ဖိအားေလွ်ာ႔ပိုက္ေခါင္းက်ဥ္း ( Low
pressure nozzle ) မွ တဆင္႔ စီးက်သြားပါသည္။ အခ်ိန္ၾကာေသာအခါ မီးမေလာင္ေသာေလာင္စာဆီ
( unburnt fuel ) သည္ ေခါင္းတိုင္သို႔ ေလျဖင္႔ လြင္႔ပါသြားၿပီး ေရပိုက္လုိင္းမ်ား၏
အေပၚတြင္ အလႊာႏွင္႔ဂ်ိဳးမ်ားျဖစ္လာပါသည္။
မွတ္သားသင္႔ေသာအခ်က္
ပိုက္မ်ား၊ အဆက္မ်ားအားလုံးကို ခ်ိတ္ဆြဲထားရမည္။ သို႔မွသာ
မွားယြင္းတပ္ဆင္ျခင္း ကင္းေဝးမည္ျဖစ္သည္။
( Report Number
201261 )
( Safety at Sea မဂၢဇင္းမွ ျပန္ဆိုေရးသားပါသည္။ )
No comments:
Post a Comment