Accident Case Study 24: Watertight door crushes crew
member
ထိခိုက္မႈျဖစ္စဥ္ေလ႔လာခ်က္
၂၄ : ေရလုံတံခါးျဖင္႔ရိုက္မိေသာေၾကာင္႔ ေသဆုံးျခင္း။ ။
မည္သို႔ျဖစ္ပြါးသလဲ။ ။
သေဘၤာသည္ အေရးေပၚအေျခအေနေလ႔က်င္႔မႈ
( Emergency Drill ) ကို ေလ႔က်င္႔ေနပါသည္။
သေဘၤာ၏ ေရလုံတံခါးအားလုံးကို
ပဲထိမ္းစင္( Bridge ) ၏ ပိတ္ပါသည္။ သေဘၤာသားတစ္ဦးသည္ အင္ဂ်င္ခန္း၏ေရလုံတံခါးကို ဖြင္႔ပါသည္။
ပိတ္လိုက္ေသာေရလုံတံခါးႏွင္႔ ညွပ္မိသြားၿပီး၊ ထိုဒဏ္ရာမ်ားေၾကာင္႔ ေသဆုံးသြားပါသည္။
အဘယ္ေၾကာင္႔ ျဖစ္ပြါးရသလဲ။ ။
တံခါးကို အေဝးမွ
အလုိေလွ်ာက္ပိတ္ေနေသာနည္းျဖင္႔ ထိန္းခ်ဳပ္ထားပါသည္။ တံခါးအနီးမွအဖြင္႔အပိတ္ လုပ္ေသာနည္းႏွင္႔
မတူပါ။ (ထိုနည္းသည္ ပိတ္လိုက္ေသာ္လည္း၊ ပြင္႔ေနႏိုင္ပါသည္။ )
သေဘၤာသားသည္
ထိုစနစ္ကို သတိျပဳမထားမိျခင္း ျဖစ္ႏိုင္ပါသည္။ တံခါးသည္ လုံးဝပိတ္သည္႔ အေျခအေနသို႔
မေရာက္မွီတြင္ တဝက္တပ်က္ပြင္႔ေနပါသည္။
သေဘၤာသားသည္
တံခါးျပန္ဖြင္႔သည္႔စနစ္ကို မသိပါ။
တံခါးသည္ ပ်က္စီးေနပါသည္။
မွတ္သားရန္။ ။
တဝက္တပ်က္ပြင္႔ေနေသာ ေရတံခါးအၾကားမွ
မည္သည္႔အခါတြင္မွ ျဖတ္သန္းမသြားပါႏွင္႔။
တံခါးထုတ္လုပ္သူမ်ား၏
စမ္းသပ္မႈႏွင္႔ ထိန္းသိမ္းျပဳျပင္ေရးညႊန္ၾကားခ်က္မ်ားအတိုင္း လိုက္နာျပဳျပင္ပါ။
သေဘၤာသားအားလုံးသည္
ေရလုံတံခါး၏အဖြင္႔၊ အပိတ္မ်ားကို ကိုင္တြယ္မႈျပဳႏိုင္ရန္ ေသခ်ာေစရမည္။
( IHS –Safety at Sea – March 2012 -- မွ ဘာသာျပန္ေဖၚျပပါသည္။
)
No comments:
Post a Comment