Accident Case Study 47: Avoidable Accident While
Mooring
ထိခိုက္မႈျဖစ္စဥ္ေလ႔လာခ်က္
၄၆ ။ ။ သေဘၤာႀကိဳးရစ္လွ်င္ မျဖစ္ပြါးသင္႔ေသာ ထိခိုက္မႈ။ ။
မည္သို႔ျဖစ္ပြါးသလဲ။ ။
သေဘၤာသည္ ႀကိဳးပစ္၍
ကပ္ေသာအခါ ႀကိဳးသည္ လြဲေခ်ာ္သြားပါသည္။
သေဘၤာ၏ အေနာက္ဖက္ႀကိဳးသည္
ပန္ကာတြင္ ညိွသြားပါသည္။
ထိုအခ်ိန္တြင္
သေဘၤာသားတစ္ေယာက္ကို ႀကိဳးျဖင္႔ ညိွပါၿပီး ေရထဲသို႔က်သြားပါသည္။ ထိုသေဘၤာသားသည္ ထိခိုက္မိၿပီး၊
သတိလစ္သြားသည္။
သတိျပန္လည္ေသာ္လည္း
ရရိွေသာဒဏ္ရာမ်ားေၾကာင္႔ ေသဆုံးသြားသည္။
အဘယ္ေၾကာင္႔ ျဖစ္ပြါးရသလဲ။ ။
ထိုသေဘၤာသားသည္
သေဘၤာႀကိဳး၏အေကြးအေပၚတြင္ မတ္တပ္ရပ္ေနသည္။
ထိုအလုပ္အတြက္
ျဖစ္ႏိုင္သည္႔ေဘးအႏၱရာယ္တြက္ဆမႈကို မလုပ္ထားပါ။ ထို႔ေၾကာင္႔ ထိခိုက္မႈကို သက္သာေစမည္႔နည္းလမ္းမ်ားကို
မစဥ္းစားမိပါ။
ထိုအလုပ္ကို
သေဘၤာ၏ေဘးအႏၱရာယ္စီမံခန္႔ခြဲမႈစနစ္ ( Safety Management System ) အတြင္း ထည္႔သြင္း၍
ေဖၚျပမထားပါ။
သတင္းဆက္သြယ္ေရးႏွင္႔
အထက္အရာရိွ၏ဦးေဆာင္မႈသည္ ညံ႔ဖ်င္းပါသည္။
မွတ္သားရန္။ ။
သေဘၤာသားလမ္းညႊန္မႈစံနမူနာမ်ားကို
လိုက္နာပါ။ ျဖစ္ႏိုင္ေသာေဘးအႏၱရာယ္ကိုႀကိဳး၏ ေထာင္႔ေကြးတြင္ မတ္တပ္မရပ္ပါႏွင္႔။
သင္႔ေတာ္ေသာ
သေဘၤာေပၚမွအလုပ္မ်ားအတြက္ အစီအစဥ္ခ်ပါ။ လုပ္ကိုင္မႈအစီအစဥ္အတိုင္း ေဆာင္ရြက္ပါ။ ညႊန္ၾကားခ်က္မ်ား
ထုတ္ပါ။
ေဝၚကီေတာ္ကီစနစ္ျဖင္႔
ဆက္သြယ္ျခင္း ၊ အလုပ္ကိုႀကီးၾကပ္ရန္လူ စီစဥ္ေပးျခင္းျဖင္႔ ေဘးအႏၱရာယ္ကို ေလွ်ာ႔ခ်ႏိုင္ပါသည္။
( IHS –Safety at Sea – November 2012 -- မွ ဘာသာျပန္ေဖၚျပပါသည္။
)
No comments:
Post a Comment