Accident Case Study 42: Gas Cutting Causes Fire
ထိခိုက္မႈျဖစ္စဥ္ေလ႔လာခ်က္
၄၂ ။ ။ ဓါတ္ေငြ႔ျဖင္႔သံျဖတ္ျခင္း(
Gas cutting )မွ မီးေလာင္ျခင္း။ ။
မည္သို႔ျဖစ္ပြါးသလဲ။ ။
General
Cargo သေဘၤာသည္ ဆိပ္ကမ္းတြင္ ကုန္ခ်ေနပါသည္။ ကမ္းမွၿပဳျပင္ေရးအဖြဲ႔သည္ ကုန္ပစၥည္းထားသိုကန္
(Cargo hold ) ထဲတြင္ ဓါတ္ေငြ႔ျဖင္႔ သံျဖတ္ျခင္းကို စတင္ျပဳလုပ္ပါသည္။
မီးစတင္ေလာင္ကၽြမ္းပါသည္။
မီးကို လွ်င္ျမန္စြာၿငိမ္းသတ္ႏိုင္ျခင္း
မရိွပါ။ မီးသည္ အျခားေနရာမ်ားသို႔ ကူးစက္သြားပါသည္။
သေဘၤာသားမ်ားႏွင္႔
ဆိပ္ကမ္းမွ အေရးေပၚအဖြဲ႔မ်ား ၿငိမ္းသတ္ေသာေၾကာင္႔ မီးၿငိမ္းသြားပါသည္။
အဘယ္ေၾကာင္႔ ျဖစ္ပြါးရသလဲ။ ။
Gas
cutting ေၾကာင္႔ မီးေလာင္လွ်င္ ျဖစ္ႏိုင္ေသာ ေဘးအႏၱရာယ္မ်ားကို အသိအမွတ္ျပဳျခင္း၊ ထည္႔သြင္းစဥ္းစားျခင္း၊
ေလွ်ာ႔နည္းေအာင္လုပ္ျခင္းကို မည္သူမွ်( သေဘၤာသားမ်ားႏွင္႔ ဆိပ္ကမ္းျပဳျပင္ေရးအလုပ္သမားမ်ား) မလုပ္ေဆာင္ၾကပါ။
ကုမၸဏီမွ
ညႊန္ၾကားထားေသာ ေဘးအႏၱရာယ္ကင္းရွင္းေရးေပၚလစီကို မည္သူမွ် မလိုက္နာၾကပါ။
အလုပ္အတြက္
လုံေလာက္ေသာစီစဥ္မႈ မည္သူ႔တြင္မွ် မရိွၾကပါ။
မွတ္သားရန္။ ။
ျပဳျပင္သည္႔အလုပ္မစတင္မွီ
အစည္းအေဝးငယ္ေလးလုပ္ပါ။
အလုပ္အတြက္ ျဖစ္ႏိုင္ေသာေဘးအႏၱရာယ္မ်ားကို
ထည္႔စဥ္းစားပါ။ သေဘၤာရိွ လုံၿခံဳေရးစီမံခ်က္အစီအစဥ္မ်ား ( Safety Management
Manual ) မ်ားကို လိုက္နာေဆာင္ရြက္ပါ။
ေဘးအႏၱရာယ္ၿခိမ္းေျခာက္မႈမ်ားကို
ေလွ်ာ႔နည္းသက္သာေအာင္ ျပဳလုပ္ပါ။ မီးေလာင္ကၽြမ္းလွ်င္ ၿငိမ္းသတ္ရန္ ကိရိယာမ်ား အနီးအနားတြင္
ရိွပါေစ။
အပူျဖင္႔အလုပ္လုပ္ရန္ပါမစ္(
Hot work permit ) တြင္ လုပ္ေဆာင္သင္႔ေသာအခ်က္မ်ားကို ေဖၚျပထားပါသည္။
အလုပ္လုပ္သူတို႔သည္
Hot work permit မယူခဲ႔ၾကပါ။
International requirements
-
SOLAS, Ch IX, ISM, Regulation 3, Safety
Management Requirements
-
STCW Code, Chapter VI, Standards Regarding
Emergency, Occupational Safety, Security, Medical Care and Survival Functions
-
ISM Code, 06 Resources and Personnel, 07
Development of Plans for Shipboard Operations
-
MSC/ Circ. 1084 Principles for hot work on
board all types of ships
( IHS – Safety
at Sea – September 2012 , မွ ဘာသာျပန္ဆိုျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ )
No comments:
Post a Comment