Accident Case Study 49: Tanker Blaze
ထိခိုက္မႈျဖစ္စဥ္ေလ႔လာခ်က္
၄၉ ။ ။ ဆီသေဘၤာေပါက္ကြဲမႈႀကီး။ ။
မည္သို႔ျဖစ္ပြါးသလဲ။ ။
သေဘၤာသည္
ကမ္းကပ္ထားစဥ္ ဂေဟေဆာ္ျခင္းႏွင္႔ မီးအပူသုံးအလုပ္မ်ား( Hot Work ) ျပဳလုပ္၍ ျပင္ဆင္မႈမ်ား
ျပဳလုပ္သည္။
ျပဳျပင္သည္႔ေနရာေအာက္ဖက္ရိွ
ဆီအတင္၊အခ် ကိုင္တြယ္ေသာေနရာ( Cargo Handling Area ) ကို မီးစြဲေလာင္သည္။ ထို႔ေနာက္
လူေနခန္းေနရာမ်ား၊ အင္ဂ်င္ခန္းႏွင္႔ စတီရာရင္းဂီယာခန္းတို႔ကို လွ်င္ျမန္စြာ ကူးစက္ေလာင္ကၽြမ္းသြားသည္။
သေဘၤာအေနာက္ဖက္ရိွ
ဆီႏွင္႔ ဓါတုေဗဒကုန္ပစၥည္းမ်ား သိုေလွာင္ထားေသာေနရာ ေပါက္ကြဲသြားသည္။
သေဘၤာ၏ပ်က္စီးမႈမွာ
ႀကီးမားပါသည္။
အဘယ္ေၾကာင္႔ ျဖစ္ပြါးရသလဲ။ ။
တခ်ဳိ႕အလုပ္မ်ားကိုသာ
မီးအပူသုံးအလုပ္မ်ား( Hot Work ) ျပဳလုပ္ရန္ ခြင္႔ျပဳထားပါသည္။
မီးအပူသုံးအလုပ္မ်ား( Hot Work ) လုပ္ကုိင္ၿပီးေနာက္
မီးကင္းေစာင္႔ျခင္း( Fire watch ) မလုပ္ၾကပါ။ ထိုအခ်က္ေၾကာင္႔ မီးစြဲေလာင္ရျခင္း ျဖစ္သည္။
သင္႔ေတာ္ေသာအတားအဆီး၊
အရံအတားမ်ား ျပဳလုပ္ျခင္း မျပဳဘဲ၊ ဂေဟေဆာ္ျခင္းကို စိတ္တိုင္းက် ဆက္လက္ေဆာင္ရြက္ၾကသည္။
တံခါးမ်ား၊
အေပါက္မ်ားဖြင္႔ထားျခင္းသည္ မီးကိုလွ်င္ျမန္စြာ ျပန္႔ႏွံ႔ေစၿပီး၊ ထိန္းခ်ဳပ္ရန္ ပိုမိုခက္ခဲေစပါသည္။
ဆီမ်ားႏွင္႔
ဓါတုေဗဒပစၥည္းမ်ားကို မထားသင္႔ေသာေနရာတြင္ မဆင္မျခင္သိုေလွာင္ထားပါသည္။
မွတ္သားရန္။ ။
မီးအပူသုံးအလုပ္မ်ား(
Hot Work )အားလုံးသည္ ခြင္႔ျပဳခ်က္ေတာင္းၿပီးမွ လုပ္ကိုင္ရမည္။ အလုပ္၏ အက်ဳိးဆက္ကို
ထည္႔သြင္းစဥ္းစားရမည္။ မီးေလာင္ျခင္းကို တားဆီးရန္အတြက္ အလုံပိတ္ျခင္းသည္ မရိွမျဖစ္အေရးႀကီးပါသည္။
ဆီႏွင္႔ ဓါတုေဗဒကုန္ပစၥည္းတို႔
သိုေလွာင္ရန္အတြက္ ကုန္ပစၥည္း၏ လုံၿခံဳေဘးကင္းေရးဆိုင္ရာ အခ်က္အလက္မ်ားႏွင္႔ လမ္းညႊန္ခ်က္မ်ားကို
လိုက္နာေဆာင္ရြက္ပါ။
International Requirements
-
ISM Code, Ch 07, Developing of Plans for
Shipboard Operation, Chapter 10, Maintenance of the Ship and Equipment
-
SOLAS , Ch VI, Safety of Cargoes, Regulation
5-1 – Material Safety Data Sheets
-
Maritime Safety Committee Circular (MSC/
Cir.1084 ), Principles for hot work onboard all types of ships
-
UK Code of Safe Working Practices ( CoSWP ),
Chapter 16 , Permit to Work Systems
( IHS –Safety at Sea – December 2012 -- မွ ဘာသာျပန္ေဖၚျပပါသည္။
)
No comments:
Post a Comment