Accident Case Study 34: Sophistication Brings New Dangers
ထိခိုက္မႈျဖစ္စဥ္ေလ႔လာခ်က္
၃၄ ။ ။ ရႈပ္ေထြးမႈမွ ေနာက္ဆက္တြဲအႏၱရာယ္မ်ား ျဖစ္ပြါးျခင္း ။ ။
မည္သို႔ျဖစ္ပြါးသလဲ။ ။
သေဘၤာသားတစ္ဦးသည္
ေအာက္ဆီဂ်င္သုံးအသက္ရႈဓါတ္ေငြ႔ဘူး( Oxygen Breathing apparatus )ကို ျဖည္႔ေနပါသည္။
ထိုသို႔ျဖည္႔ေနစဥ္တြင္
ကြန္ပရက္ဆာတြင္ မီးစတင္ေလာင္ကၽြမ္းသည္။
မီးေလာင္မႈေၾကာင္႔
ေပါက္ကြဲမႈျဖစ္ေပၚသည္။ သေဘၤာသားကို မီးေလာင္ၿပီး၊ အနီးဝန္းက်င္ကို မီးေလာင္မႈျဖစ္ပြါးသည္။
အဘယ္ေၾကာင္႔ ျဖစ္ပြါးရသလဲ။ ။
အသက္ရႈကိရိယာ(
Breathing apparatus ) ႏွင္႔ air compressor ကို မွားယြင္းစြာ ဆက္သြယ္ထားပါသည္။
ေအာက္ဆီဂ်င္ဓါတ္ေငြ႔
မ်ားျပားေနေသာ၊ ပူေနေသာပတ္ဝန္းက်င္ရိွ ဆီသည္ မီးေတာက္ စတင္ျဖစ္ေပၚသည္။ မီးေတာက္ေၾကာင္႔
ကြန္ပရက္ဆာအထြက္ပိုက္ ေပါက္ကြဲမႈျဖစ္ပြါးသည္။
သေဘၤာသားမ်ားသည္
Oxygen Breathing Apparatus မ်ား၏ ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းမႈႏွင္႔ ကိုင္တြယ္ရန္အတြက္ ေလ႔က်င္ေပးမႈ
မရရိွထားပါ။
သေဘၤာရိွ
SMS ( Safety Management System ) တြင္ ထိုအလုပ္အတြက္ လမ္းညႊန္ေပးခ်က္မ်ား မေရးသားထားပါ။
မွတ္သားရန္။ ။
OBA( Oxygen Breathing Apparatus ) ႏွင္႔ BA
(Breathing Apparatus- Air ) ၏ ကြဲျပားခ်က္ကို သေဘၤာသားမ်ား သိရိွပါေစ။
သေဘၤာသားမ်ားသည္
ကိရိယာအသုံးျပဳပုံကို ကၽြမ္းက်င္မႈမရိွလွ်င္ ထို Safety Equipment မ်ား၏ အသုံးျပဳပုံႏွင္႔
ထိန္းသိမ္းျပဳျပင္ပုံကို ေလ႔က်င္႔ေပးသင္႔သည္။
မလိုအပ္ေသာပစၥည္းမ်ားကို
ဖယ္ရွားထားရမည္။ ကမ္းနားသို႔ ပို႔ၿပီးျဖည္႔ရမည္႔စနစ္တြင္ မမွန္ကန္ေသာပိုက္ဆက္မ်ားကို
အသုံးျပဳထားသည္။
International requirements
-
SOLAS , Ch II-2, Construction: Fire
Protection, Fire Detection and Fire Extinction, Regulation 15 Instructions, On-board
Training and Drills
-
STCW Code, Ch VI Section A-VI/1, Basic
Training 2.1.2, Table A-VI/1-2 Specification of Minimum Standard of Competence
in Fire Prevention and Fire Fighting- Fighting and Extinguishing Fires
( IHS – Safety at Sea
– July 2012 , မွ ဘာသာျပန္ဆိုျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ )
No comments:
Post a Comment