Friday, September 13, 2013

ထိခိုက္မႈျဖစ္စဥ္ေလ႔လာခ်က္ ၃၄ ။ ။ ရႈပ္ေထြးမႈမွ ေနာက္ဆက္တြဲအႏၱရာယ္မ်ား ျဖစ္ပြါးျခင္း ။ ။



Accident Case Study 34:  Sophistication Brings New Dangers

ထိခိုက္မႈျဖစ္စဥ္ေလ႔လာခ်က္ ၃၄     ရႈပ္ေထြးမႈမွ ေနာက္ဆက္တြဲအႏၱရာယ္မ်ား ျဖစ္ပြါးျခင္း ။ 


မည္သို႔ျဖစ္ပြါးသလဲ။  ။ 

       သေဘၤာသားတစ္ဦးသည္ ေအာက္ဆီဂ်င္သုံးအသက္ရႈဓါတ္ေငြ႔ဘူး( Oxygen Breathing apparatus )ကို ျဖည္႔ေနပါသည္။
      ထိုသို႔ျဖည္႔ေနစဥ္တြင္ ကြန္ပရက္ဆာတြင္ မီးစတင္ေလာင္ကၽြမ္းသည္။
      မီးေလာင္မႈေၾကာင္႔ ေပါက္ကြဲမႈျဖစ္ေပၚသည္။ သေဘၤာသားကို မီးေလာင္ၿပီး၊ အနီးဝန္းက်င္ကို မီးေလာင္မႈျဖစ္ပြါးသည္။
       
  အဘယ္ေၾကာင္႔ ျဖစ္ပြါးရသလဲ။ 

        အသက္ရႈကိရိယာ( Breathing apparatus ) ႏွင္႔ air compressor ကို မွားယြင္းစြာ ဆက္သြယ္ထားပါသည္။
       ေအာက္ဆီဂ်င္ဓါတ္ေငြ႔ မ်ားျပားေနေသာ၊ ပူေနေသာပတ္ဝန္းက်င္ရိွ ဆီသည္ မီးေတာက္ စတင္ျဖစ္ေပၚသည္။ မီးေတာက္ေၾကာင္႔ ကြန္ပရက္ဆာအထြက္ပိုက္ ေပါက္ကြဲမႈျဖစ္ပြါးသည္။
       သေဘၤာသားမ်ားသည္ Oxygen Breathing Apparatus မ်ား၏ ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းမႈႏွင္႔ ကိုင္တြယ္ရန္အတြက္ ေလ႔က်င္ေပးမႈ မရရိွထားပါ။
      သေဘၤာရိွ SMS ( Safety Management System ) တြင္ ထိုအလုပ္အတြက္ လမ္းညႊန္ေပးခ်က္မ်ား မေရးသားထားပါ။

မွတ္သားရန္။ 

       OBA( Oxygen Breathing Apparatus ) ႏွင္႔ BA (Breathing Apparatus- Air ) ၏ ကြဲျပားခ်က္ကို သေဘၤာသားမ်ား သိရိွပါေစ။
       သေဘၤာသားမ်ားသည္ ကိရိယာအသုံးျပဳပုံကို ကၽြမ္းက်င္မႈမရိွလွ်င္ ထို Safety Equipment မ်ား၏ အသုံးျပဳပုံႏွင္႔ ထိန္းသိမ္းျပဳျပင္ပုံကို ေလ႔က်င္႔ေပးသင္႔သည္။
        မလိုအပ္ေသာပစၥည္းမ်ားကို ဖယ္ရွားထားရမည္။ ကမ္းနားသို႔ ပို႔ၿပီးျဖည္႔ရမည္႔စနစ္တြင္ မမွန္ကန္ေသာပိုက္ဆက္မ်ားကို အသုံးျပဳထားသည္။


International requirements     
-      SOLAS , Ch II-2, Construction: Fire Protection, Fire Detection and Fire Extinction, Regulation 15 Instructions, On-board Training and Drills
-      STCW Code, Ch VI Section A-VI/1, Basic Training 2.1.2, Table A-VI/1-2 Specification of Minimum Standard of Competence in Fire Prevention and Fire Fighting- Fighting and Extinguishing Fires
( IHS – Safety at Sea – July 2012 , မွ ဘာသာျပန္ဆိုျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ )

No comments:

Post a Comment